Wednesday, May 2, 2012

Macam Mana ni??????

Huhhh...kebingungan melanda...macam mana lah mau jadi cikgu yang baik ni..masalahnya macam mana mau buat dengan student yang tidak mau belajar..huhh..macam2 cara saya buat tapi semua tidak berkesan untuk budak2 ni..terutama sekali kelas 3inovatif yang saya ajar sekarang..pandai pula buat muka bila ditegur..suru belajar tak mau, ingat diri pandai sangat..huhhh..kalau ikutkan hati nak biarkan jak pedulilah bukan saya juga yang tak pandai..saya dah hbs dah PMR dah melalui dah semua tu...Tapi itu bukan sikap seorang cikgu, dan itu bukan diri saya...huhhhhh...dalam kemarahan ada kekecewaan, ada kerisauan dan ada kebingungan melanda diri, tak tau macam mana mau buat student jd pelajar yang baik huhhhh...supaya mereka jadi orang yang cemerlang bah..tapi macam mana kalau cikgu jak yang bersemangat, tapi tidak student??? susahnyaaaaaa...
tak tahu mau buat apa lagi...maybe lepas ni bagus saya jadi orang yang paling garang sekali di dunia hohhhh...kalau dibiarkan tambah menjadi2 budak2 ni...lepas ni siap yang tak ada buku nota n buka latihan siaplah kena dengan saya...yang tak buat kerja memang kena la dengan saya nanti..tak boleh dibiar budak2 ni...

No comments:

Post a Comment