Friday, May 18, 2012

Kisah2 di "U" time nakal2(2)

saya nak sambung lagi cerita saya pasal cek abg ni heee..ada banyak cerita psl dia ni..hee..
2tahun setengah sama dengan 5semester di university saya kenal dia, barulah saya bertemu n bersemuka dengan dengan cek abg ni..hee..barula saya tahu yang ni rupanya orang dia yang misteri sangat tu..
kerja kami dua slau bergaduh pasal mawi huhh...sbb dia peminat setia mawi dan saya paling...paling...palingggggggg tak suka mawi huhhh kalu dengar lagu dia mesti saya matikan tau tukar chanel jak haha..tp cek abg ni punya mnat smpaikan dia kata mawi ialah idol remaja haha..dia ada aura mawi konon cehhh..hee..nama dia ISRAWI (Is Aura Mawi) punyala...smartkan nama tu??mestilah tengok jgkla sapa yang bagi nama tu dkt dia haha..eh..tanya pula, mestilah saya hee...
kalau begaduh2 tu mmg kerja kami dua orang la hee..stiap kali mesej mst ada gaduh2..tp xadala smpai perang dunia hee...

No comments:

Post a Comment