Tuesday, May 1, 2012

Kisah2 di "U"..time nakal2(1)

Nilah cek abg yang suka menjadikan diri ku curious time dulu2...time2 blm kenal lg...suka2 hati dia jak gunakan coursemate saya tuk dapatkan number fon saya...hmmm...ada satu petang tu dia mesej nak berkenalan la konon...siap bagi nama penuh lg hee...nasib baik dia bagi nama penuh kalau tak,tak kena layan bah kesian hee...
Mcm Mana dia boleh kenal sedangkan tak sama course dgn saya??senang jak sbb kami ada kelas teras university yg sama hee..dia cakap dia selalu perhatikan saya dalam kelas hee..mana la saya perasan ada orang perhatikan saya dalam kelas,,aii..biasala orang khusyuk bah time lecturer bagi kuliah..haha..khusyuk la sgt seingat aku mcm besembang jak kerja aku dgn kwn seperjuangan ku hee...
Ketaralah cek abg ni xkhusyuk time study kn??haha..nasib baik konvo dah cek abg ni..hee..tapi sebelum konvo, dia nilah yang suka sangat jadi mat misteri dalam dunia kampus saya..d mana2 dia ada tak kira lah di libbarykh, di bustopkah, di dewan canselor kah, di dewan kuliahkah n macam di semua tempat yang saya pegi d kampus ni dia ada..masa tu saya tak tau lagi muka dia ni macam mana sebab tak pernah jumpa pun, tengok gambar pun tak pernah..jadi dengan suka hatinyalah membuatkan saya mencari dan memerhatikan sekeliling untuk megenal pasti yang mana satu la cek abg ni..dia selalu mesej saya bila dia terserempak dgn saya, sebab dia tahu saya tak kenal dia n dia akan perhatikan saya dari jauh dgn muka yang tak puas hati cuba mencari siapakah dia hmmm...nakalkh atau jahat dia ni??maybe dua2 pn adakan??hee..tapi takpa sbb masa tu rasa seronok jak bekawan dengan seorang yang suka menjadikan dirinya misteri..haha..misteri la sangat..n yang lagi bestnya saya tahu saya ada peminat jugak dalam kampus ni rupanya hahaha...
Tapi susah tau dapat kawan misteri ni..hee..nak tau sebab apa??sebab suka hati dia jak mesej kita n cakap yang dia nampak kita, dia terserempak dgn kita..yang buat tak puas hati tu dia suka tengok saya tercari2 dan yang buat geram lagi blh dia buat2 tak kenal kita, berlalu macam tu jak, tak tegur langsung..huhhh...Time birthday dia nak bagi hadiah dekat dia pun kena guna orang tengah hoho..punya teruk kn?? 
curious ni nak tahu yang mana satu orang yang misteri sangat ni..tnya dengan coursemate pun buang msa jak sbb dia bersubahat huhhh... pernah sekali tu dia dtg jumpa sya dgn memakai helmet hahaha..punya tak mau dikenal tu kn..cehhh..geram jgk la time tu..tapi kadang2 rasa seronok jgk la hee..pengalaman baru yang sangat unik dan menjadi kenangan terindah dalam hidup saya hee..
walaupun akhirnya kami jadi kawan baik juga..
walaupun masa tu masih tak pernah tengok muka dia tapi bestla kawan dengan dia..dia caring baik sangat hee..masa saya sakit di kampus dialah hantarkan ubat hee..bestkan??mestila best hee..time lepas cuti raya dia mesti bagi kuih raya haha..
_____TO Be Continue la sbb Pnjg sgt hee______________
p/s nak cerita sampai esk pun tak habis ni hehe...

2 comments:

  1. ehem2..hahhaa..waduh2....peminat n akhirnya...tut..tut..tut..kikiki..pa2 pn...tahniah...

    ReplyDelete
  2. wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete