Saturday, May 19, 2012

Kisah Benar..bukan tipu punya huhhhh....



Pengalaman mcm ni dah pernah dilalui 2tahun yang lepas...kini berulang lagi..hmmm benarla kata orang sejarah mungkin beruang dan melingkari hidup kita..Pengalaman pertama berlaku semasa keadaan perut terasa lapar sangat2..yala masa tu da nak pukul 3petang tapi belum makan tengahari lagi...dalam kepenatan dari kuliah dan perut yang terasa lapar, aku melantak dengan ikan goerng yang besar bersalut tepung dengan sambal dan nasi yang panas sambil layan movie fuhhhhhh...punya sedapppp...bagai dunia aku yang empunya...xingat org lain dah masa tu...tengok la ikan di sebelah tu punya enak makan time2 lapar..mmgla terliurkan??selera pun bertambah huhhhh
Sungguh aku makan...dah habis sebelah ikan tu aku makan,tetiba movie episod pertama selesai jgk nak p buka episod kedua plak, mata pun baru sibuk nak lihat makanan dipeiring,first2 tu sibuk tgk movie jak..Sekali mata memandang penuh khusyuk ikan yang dimakan fuhhhhhhhhhhhhhhhhh....uaarrrrrggggghhhhhhhh...,,nak muntah
fuhhhh...fuhhhh....weeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk.....ikan tu penuh dengan ulat lalat warna putih2 begerak2 diseluruh pelosok ikan goreng yang aku makan huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........................
MACAM MANA NI.....DAH TERMAKAN ULAT LALAT...huhhhhhh...MATIKAH TAK ULAT TU....
Perrrrrggggghhhhhhhhhhhhh...nmpk sedap jak kek coklat ni kn???punyala aku berselera nak sarapan pagi dengan Kopiko panas n kek coklat mcm ni..fuhhhh...memang berselerala nak sarapan pagi,bagaikan pagi yang indah...maybe dalam 2kali suap aku pun dah tak ingat...sambil2 menghayati kek coklat ni huhhhhhhhhhhhh......tersentak jiwa dan ragaku bila lihat ulat yg putih2,comel2 bagaikan tersenyum padaku sedang enak bersuka ria di dalam kek coklat yang ku makan...ohhhhhhhhhhhhh.....tidakkkkkkkkkkkk............sejarah lalu berulang lagi.huhhhhhhhhhhhh
huaawawaargggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh.............yarkkkkkkkkkk.............apala nak jadi...huhhh
matila aku dimakan ulat plak...huhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment